Czy każdy musi mieć WWW? O ile chce być bogaty…

Agencje reklamowe i firmy specjalizujące się w e-commerce głośno mówią, że każda działalność powinna istnieć w internecie. Powtarzają, że kiedy „nie ma Cię w internecie to tak jakby Cię wcale nie było”

A my się z tym zgadzamy w 100% i poniżej przedstawiamy dowody tezy!

Coraz większy procent społeczeństwa korzysta z internetu, i to właśnie w sieci najczęściej wyszukuje potrzebne im miejsca. Kluby, kawiarnie, restauracje, urzędy, kina, przychodnie, firmy, apteki, lokale usługowe, itp.

Każdy ma stronę internetową! Ale to nie wszystko. Są magiczne mapy Google, gdzie teraz każda taka działalność jest odpowiednio oznaczona w którym miejscu się znajduje, a mało tego oceniana przez internautów i komentowana, dzięki czemu każdy potencjalny klient ma ogólny zarys jakości tego miejsca.

Świat się przeniósł do sieci, czy chcecie tego czy nie.

Owszem, miliony ludzi nie korzystają z internetu w takim stopniu. Nie ukrywajmy – im starszy człowiek wiekiem, tym słabiej się odnajduje w sieci (z wyjątkami). Także miliony ludzi „trwa w świecie tradycyjnym” bez smartfona w ręce, jednak halo! Ludzi starszym wiekiem nie przybywa!

Jeśli chcesz by twój biznes trwał, jego oblicze musi być w internecie!

Klienci często mimo wszelkich argumentów są i tak sceptyczni, posiadając zazwyczaj jeden – ich zdaniem niepodważalny argument – „A kto tam będzie wchodził?”

Więc posłużę się teraz przykładem z przed ok 4 lat:
Strona internetowa którą zaprojektowaliśmy dla pewnego starszego wiekiem klienta, który trudnił się… dorabianiem kluczy w małej budce na jednym z Opolskich osiedli.

Skromna, mała strona internetowa.

„Panie kochany, ja za stary jestem na internety” – to było pierwsze zdanie od właściciela zakładu, jakie usłyszeliśmy. Na szczęście nie trzeba było człowieka przekonywać, bo zlecenie już zostało uregulowane. Strona internetowa dla „Dorabiacza kluczy”, była sponsorowana przez jego synów, którzy lepiej niż sam właściciel wiedzieli, że umieszczenie zakładu w internecie będzie opłacalne! 

Wierzcie lub nie, ruch (i obroty) wzrosły trzykrotnie, tylko dzięki temu, że można było znaleźć ów zakład w internecie. Potrzebujecie dowodów, jak wiele osób szuka dorabiania kluczy? Oto raport z narzędzia doboru słów kluczowych Google Ads, dla frazy „dorabianie kluczy” dla kilku większych i mniejszych miast Polski.

Średnia miesięczna liczba wyszukiwań, dla maleńkiego Jędrzejowa to 10 do 100 osób miesięcznie! Przyjmując najbardziej pesymistyczny scenariusz, jest to 120 klientów rocznie w maleńkiej mieścinie! Spójrzcie tylko na Kielce, a spójrzcie na Warszawę!

Te setki tysięcy zapytań, to klienci którzy chcą Ciebie zobaczyć w internecie! Właśnie Ty im jesteś potrzebny!

Już rozumiesz?

Zaprezentowane narzędzie wyszukiwania słów kluczowych wykorzystujemy zawsze podczas projektowania stron internetowych. Korzystamy z niego skrupulatnie, by Twoja nowa strona internetowa zarabiała na siebie i zarabiała dla Ciebie.

Biznes w sieci jest po to by zarabiał pieniądze dla jego właścicieli. Do KAŻDEJ strony internetowej, wykonujemy dobór słów kluczowych w cenie. Dzięki temu Twoja strona internetowa, będzie się pokazywać w wynikach wyszukiwania – będzie zarabiać.

Tak to się robi w ECOMERS.

Skontaktuj się z nami – pomożemy każdej firmie pojawić się w internecie!

 

2019-02-05T18:49:09+00:00