Realizacje

Realizacje2022-08-01T10:25:44+00:00

POL-EURO Polska

POL-EURO to kielecka firma, będąca od ponad 30 lat przedstawicielem marki „MOTORPAL” w Polsce.

To branża dość specjalistyczna, dotyczy dystrybucji części osprzętu silnikowego dla różnych maszyn takich jak: statki, ciągniki rolnicze, agregaty prądotwórcze czy samochody ciężarowe.

Stronę firmy POL-EURO możesz zobaczyć w tym miejscu: www.poleuro.net

Centrum Optyczne Bożęcki

„Bożęcki” a w zasadzie „CENTRUM OPTYCZNE BOŻĘCKI” to salony optyczne w Kielcach, sygnowane nazwiskiem ich właściciela.

Mieliśmy przyjemność stworzyć od podstaw całą identyfikacje wizualną marki oraz dziesiątki działań promocyjnych aż po dzień bieżący. Komunikacja marki BOŻĘCKI opiera się na merytorycznych i humorystycznych filmach reklamowych oraz na publikacjach treści w social mediach.

Zobacz koniecznie nasze działania i filmy reklamowe – Kliknij

Małomiasteczkowa

Pizzeria i Burgerownia „MAŁOMIASTECZKOWA” – miejsce chill’outu z niespotykanymi nigdzie zestawieniami składników pizzy.

Realizowaliśmy pomysł Małomiasteczkowej od samego początku. Od nazwy, poprzez logo i wszelkie materiały związane z wizerunkiem marki.
Zapraszamy na stronę: www.malomiasteczkowa.pl

Paintball EXTREME

Położony w Masłowe tuż pod Kielcami paintball EXTREME, jest jednym z najpopularniejszych w województwie. Strona www  typu „one-side” prezentuje pełną ofertę w sposób przejrzysty i  przystępny, bogata jest w zdjęcia i czytelne informacje.

Sprawdź stronę tutaj: www.paintball-extreme.pl

Gabinet Psychoterapii Kielce

Jakże potrzebny dla zdrowia psychicznego Gabinet Psychoterapii Pani Justyny Parlak, oferuje od lat swoje usługi na mapie Kielc.

Strona internetowa zaprojektowana została w stonowanych łagodnych barwach, w kontencie z naciskiem na czytelność, przejrzystość i łatwość w odnalezieniu meritum treści. Bez zbędnych fajerwerków i niepotrzebnych rozpraszaczy.

W niektórych przypadkach „Mniej znaczy więcej”.

WŁOSKA – pizzeria & trattoria

„WŁOSKA” to restauracja w Kielcach, o swobodnym wizerunku lokalu, aczkolwiek swoją ofertą aspirująca do jakości restauracyjnej. Stąd właśnie wybór eleganckich fontów w logo i materiałach marketingowych, zmiksowanych ze swobodnymi treściami i czystym czarno-białym wizerunkiem, odważnie łamanym przez nasycone barwy posiłków, zwłaszcza w kartach lunch’owych.

Dla „Włoskiej” przygotowaliśmy Logo i stronę internetową, oraz materiały typowe dla restauracji, tj. karty menu, karty lunch’owe, oraz kilka sesji zdjęciowych gotowych dań oraz samej restauracji.

Zobacz ideologię powstawania logotypu