POL-EURO Polska
POL-EURO to kielecka firma, będąca od ponad 30 lat przedstawicielem marki „MOTORPAL” w Polsce.
To branża dość specjalistyczna, dotyczy dystrybucji części osprzętu silnikowego dla różnych maszyn takich jak: statki, ciągniki rolnicze, agregaty prądotwórcze czy samochody ciężarowe.
Stronę firmy POL-EURO możesz zobaczyć w tym miejscu: www.poleuro.net
Centrum Optyczne Bożęcki
„Bożęcki” a w zasadzie „CENTRUM OPTYCZNE BOŻĘCKI” to salony optyczne w Kielcach, sygnowane nazwiskiem ich właściciela.
Mieliśmy przyjemność stworzyć od podstaw całą identyfikacje wizualną marki oraz dziesiątki działań promocyjnych aż po dzień bieżący. Komunikacja marki BOŻĘCKI opiera się na merytorycznych i humorystycznych filmach reklamowych oraz na publikacjach treści w social mediach.
Zobacz koniecznie nasze działania i filmy reklamowe – Kliknij
Małomiasteczkowa
Pizzeria i Burgerownia „MAŁOMIASTECZKOWA” – miejsce chill’outu z niespotykanymi nigdzie zestawieniami składników pizzy.
Realizowaliśmy pomysł Małomiasteczkowej od samego początku. Od nazwy, poprzez logo i wszelkie materiały związane z wizerunkiem marki.
Zapraszamy na stronę: www.malomiasteczkowa.pl
Paintball EXTREME
Położony w Masłowe tuż pod Kielcami paintball EXTREME, jest jednym z najpopularniejszych w województwie. Strona www typu „one-side” prezentuje pełną ofertę w sposób przejrzysty i przystępny, bogata jest w zdjęcia i czytelne informacje.
Sprawdź stronę tutaj: www.paintball-extreme.pl
Gabinet Psychoterapii Kielce
Jakże potrzebny dla zdrowia psychicznego Gabinet Psychoterapii Pani Justyny Parlak, oferuje od lat swoje usługi na mapie Kielc.
Strona internetowa zaprojektowana została w stonowanych łagodnych barwach, w kontencie z naciskiem na czytelność, przejrzystość i łatwość w odnalezieniu meritum treści. Bez zbędnych fajerwerków i niepotrzebnych rozpraszaczy.
W niektórych przypadkach „Mniej znaczy więcej”.
WŁOSKA – pizzeria & trattoria
„WŁOSKA” to restauracja w Kielcach, o swobodnym wizerunku lokalu, aczkolwiek swoją ofertą aspirująca do jakości restauracyjnej. Stąd właśnie wybór eleganckich fontów w logo i materiałach marketingowych, zmiksowanych ze swobodnymi treściami i czystym czarno-białym wizerunkiem, odważnie łamanym przez nasycone barwy posiłków, zwłaszcza w kartach lunch’owych.
Dla „Włoskiej” przygotowaliśmy Logo i stronę internetową, oraz materiały typowe dla restauracji, tj. karty menu, karty lunch’owe, oraz kilka sesji zdjęciowych gotowych dań oraz samej restauracji.